En ovanlig helg

har haft en stökig helg. stressade hem från jobbet i fredags, slutade 15,45 i gävle och stod med en öl i handen i hamnen kl 16.30.. det är fan bra gjort kan jag tycka! jag och jimmy åkte båt till strandbaden och grillade hos micke och sandra senare :) hamnade på mulligans och eightball som vanligt.

hann väl inte mera än vakna på lördagen förrän jimmy stod utanför så det vara bara att fortsätta partyt. uteservering och kalla öl i stadsparken satt klockrent :) den här kvällen slutade åxå på eightball..

det har dock varit en jävligt kul helg kan jag tycka. träffade mycket nytt folk :)



Kommentarer
Postat av: Marina

Nu länkar jag till dig ;)

2009-06-01 @ 00:38:15
URL: http://marinaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0